У редакцію сайту 0352.ua звернувся читач Роман Р.(повне ім’я та прізвище ред. відоме) з інформацією на протиправні дії електриків Борщівського району. Село Устя не газифіковане, люди покладають велику надію на енергоспоживання. Окремі мешканці уже п’ять років борються з електриками району за постачання електроенергії нормальної якості.
Ось уже майже рік у домі Романа відсутнє електропостачання. Сім’я, у котрій є маленькі діти, із заявами та скаргами зверталася до відповідних служб аби у домі відновили нормальне постачання електроенергії, але результатів й досі немає.
Перегляньте також:
- Друге місце в Україні: ТНПУ лідирує за працевлаштуванням
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
«Річ у тому, що у селі Устя є велика вулиця, де у кінці цієї вулиці дуже погане енергопостачання – 120 вольтів у сеті. Люди почали жалітися на погане постачання. Хто приєднався до скарги та підписався під нею, Борщівський РЕМ розпочав планову заміну лічильників та встановив автоматичні запобіжники 16 А, хто не підписував скаргу – залишали 25 А», – розповів чоловік.
Дане село не газифіковане, люди користуються електрикою для обігріву своїх будинків та готують їжу на електроплитках. Автоматичні запобіжники на 16 А не забезпечують селенам нормальних умов життя, навіть звичайний процес приготування їжу стає неможливим.
«Завітали працівники РЕМ і до мого будинку, начебто планова заміна лічильника, звичайно я їм не дозволив замінити автоматичні запобжники на 16 А. Вони пішли.
Через деякий час прийшов лист поштою, у якому був акт про не допуск працівників РЕМ до лічильника й щоб я узгодив наступну дату їхнього візиту по тел. або усно, що я і зробив.
На моєму лічильнику встановленні автоматичні запобіжники 32 А. Я їм повідомив, що лічильник нехай замінюють, а запобіжники ні, тому що вони куплені за мої кошти і опломбовані їхніми пломбами. Вони ж мотивують тим, що так не можна.
А якщо установити 16 А тоді запобіжники будуть виходити з ладу 1-2 рази на рік за що РЕМ буде вимагати близько 1000 грн. за їх заміну. Отже, це їм вигідно автоматичні запобіжники можна замінити самостійно або у більш дешевого електрика».
Опісля цього будинок й зовсім відключили від енергопостачання, і все це посеред зими. Оказії «виплили» пізніше, коли Роман декілька разів скаржився на урядову гарячу лінію. Енергопостачання відновили, але замінили лічильник, який має у собі реле (при певному навантажені він автоматично відключається).
«Це погіршило наші умови проживання ще гірше, – розповідає чоловік, – Включивши мікрохвильову та електроплитку – все вимикається».
Через деякий час на адресу пана Романа прийшов лист, мовляв обленерго йде їм на зустріч через проживання у будинку маленьких дітей та скарг на урядову лінію.
«Дочекали вони весни, організували нібито комісію у РЕМі та сказали оплатити рахунок за повторне підключення. Це за ту саму зустріч обленерго, що зважило на сімейне становище, двоє дітей і т. д. На даний час, будинок відключений від енергопостачання. На численні скарги заяви про підключення будинку до мережі згідно ДБН України приходять різні відповіді та відмови», – зазначив Роман.
«У Державних будівельних нормах України чітко прописано 5 кВт на житловий будинок, а вони заключили договір на 2.2 кВт. Згідно з чого 2.2 не пояснюють. Внести зміни у договір відмовляються. Якщо усно спілкуватися, то повідомляють, що потрібно платити близько 6000 грн за виготовлення т. у. А письмово – ні», – розповідає чоловік.
Чоловік надіслав у редакцію фотопідтвердження поганого постачання електроенергії та відповіді на його скарги.