У неділю 3 лютого відбувся фінал Конкурсу учнівських та студентських робіт(есе) “Viribus unitis” приурочений до 100-річчя Соборності України.
Основною метою заходу було привернення уваги студентської та учнівської молоді до теми Соборності а також сприяння вихованню серед молоді та юнацтва патріотичних переконань.
Перегляньте також:
- Друге місце в Україні: ТНПУ лідирує за працевлаштуванням
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
Перемогу здобула Панчишин Дарина, другокурсниця Чортківського гуманітарно-педагогічний коледжу ім. О. Барвінського, срібло виборола студентка другого курсу Чортківського коледжу економіки та підприємництва ТНЕУ Адамовська Анастасія, а третім став студент групи ІСТ-31 з ЛНУ ім. Франка Микитин Олег .
Переможці та учасники конкурсу отримали цінні призи та подарунки.
“В сучасному світі ми рідко замислюємося про соборність та самостійність Української держави, та навіть коли з’являються такі думки, їх зазвичай ніколи не кажуть вголос. Саме тому заходи такого характеру дуже потрібні.
Було дуже багато цікавих і неординарних думок, які кожен з учасників старався подати присутнім, але всі вони прийшли до єдиного висновку: українцям, як і колись, слід об’єднатися. Стати одним цілим, разом виступити у боротьбі проти ворога та спільними зусиллями зміцнити свою державу.
Щиро вдячна організаторам за можливість розвиватися та здобувати крутий досвід, який точно згодиться в житті” – ділиться враженнями переможниця конкурсу Панчишин Дарина
Довідка.
Конкурс учнівських та студентських робіт(есе) “Viribus unitis” організований Молодіжним Націоналістичним Конгресом до 100-Ї річниці Соборності України.
Учасники мали можливість висловити свою думку на одну із запропонованих тем:
1) Соборність у її різних проявах: духовна, культурна, територіальна.
2) Проблеми та виклики для української ідентичності в ХХІ ст.
3) УССД. Чи можлива соборність без самостійності?
Конкурс відбувся в два етапи: заочний та очний. На заочному етапі учасники мали написати есе та відправити його на електронну скриньку організаційного комітету, де роботи перечитували журі (у складі філологів, істориків тощо.) Було вибрано 12 найкращих робіт, які перейшли в очний етап.