За попередніми даними, у 2018 р. роздрібний товарообіг Тернопільщини за темпами свого зростання майже в півтора раза обігнав загальноукраїнські показники. Пересічні мешканці регіону – особливо обласного центру – до сухих показників статистики від себе можуть додати, що підвищити вдалося не лише кількість, а і якість торговельного обслуговування населення. І чимала заслуга в цьому мережі «АТБ», яка останнім часом тут значно активізувала свою роботу.
Можна стверджувати, що наявність її магазинів підштовхує тернополян вибагливіше ставитися до всіх торговельних підприємств міста. Мережа встановлює доволі високу планку, пропонуючи не тільки безпечні товари за доступними цінами, а й максимальний комфорт у своїх магазинах. Це стосується всіх маркетів компанії, але особливо помітно в тих, які працюють за оновленою концепцією. Приміром, як той, що розміщується на вулиці 15-го Квітня. «Одним із пріоритетних завдань компанії є модернізація магазинів торгової мережі. Оновлені «АТБ» – своєрідний експериментальний майданчик, де впроваджені сучасні рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва й енергозбереження. Відкриття подібних торгових точок не є початком розвитку абсолютно нового формату магазинів, це лише оновлення чинної концепції дискаунтерів. Компанія намагається розширити площу магазинів, збільшити викладку товарів, створити більший комфорт для покупців», – пояснює Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
За рахунок чого забезпечена зручність покупцям? Широкі проходи між стелажами дозволяють розминутися декільком візкам. Самі відділи розташовані з максимальною продуманістю, щоб покупці не забували покласти в кошик як базові продукти, так і супутні товари. Дизайн інтер’єру тішить око, а навігація по магазину зрозуміла навіть тому, хто зайшов сюди вперше. Керівництво компанії акцентує свою увагу на тому, що для справжнього комфорту відвідувачів лише зовнішніх змін недостатньо. Чимало коштів витрачається на те, щоб і «внутрішнє наповнення» зробити відповідним світовим стандартам. «Як свідчить досвід європейського ритейлу, упровадження передових технологій, концепцій і практик – новий тренд у розвитку формату дискаунтер. Поряд із такими європейськими лідерами, як Lidl і Aldi, компанія «АТБ» розглядає цей напрям як провідний у своїй інвестиційній діяльності на найближчі роки», – підкреслює Борис Марков. Свою тезу він ілюструє прикладом того ж оновленого «АТБ». «У таких магазинах встановлено холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, новітня система освітлення, побудована на базі LED-технологій, упроваджені технології утеплення, опалення та рекуперації енергії, які до 70 % скорочують витрати на опалення. При цьому оновлення жодним чином не впливає на формування ціни. Ціна у традиційних магазинах торгової мережі та магазинах нової концепції – абсолютно ідентична», – додає генеральний директор корпорації «АТБ».
Як відомо, із 2018 р. всі великі магазини «АТБ» відкриваються в новій концепції. Паралельно із цим уже діючі магазини поступово переформатуються в оновлені. А разом із цим розвитком мережі зростає і кількість її шанувальників. Нині щодня по всій країні майже 3,5 млн українців здійснюють закупівлі саме в «АТБ». Це люди, які на власні очі бачать, що таке сучасні стандарти обслуговування. І тернополян серед них стає дедалі більше.