За результатами січня – жовтня поточного року товарообіг мережі «АТБ» становить понад 84 млрд грн. Це черговий рекорд для мережі, яка сьогодні володіє майже тисячею маркетів у 251 населеному пункті України. Вражаючі показники як для компанії, яка починала свою історію з декількох торговельних точок, що були відкриті у приміщеннях старих радянських гастрономів. «Старт діяльності роздрібної мережі «АТБ» був даний у 1993 році, коли відбулося об’єднання в межах однієї компанії шести гастрономів Дніпра. Свою назву – «АТБ-маркет» – підприємство отримало від скорочення попередньої («Агротехбізнес») у 1998 році. Відтоді всі магазини «АТБ» працюють під одним брендом і в моноформаті», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
Вона має на увазі унікальний національний український дискаунтер, заснований на європейському досвіді, з європейським підходом до контролю якості продукції та обслуговування покупців. Власники корпорації придумали його самі, вивчивши роботу сучасних торговельних мереж за кордоном. Він передбачає реалізацію товарів за доступними цінами. Цього досягають, мінімізуючи витрати на рекламу, логістику тощо. Проте асортиментний ряд залишається досить широким. Сьогодні в «АТБ» продають 3500 найменувань товарів (включаючи близько 800 позицій власних торгових марок). «Інноваційні підходи до розробки маркетингової стратегії, логістики, контролю якості продовольчих товарів та обслуговування клієнтів забезпечили підприємству позиції лідера в галузі торгівлі нашої країни як за кількістю покупців, так і за товарообігом», – додає пані Шаповалова.
Перегляньте також:
- Допомогти та перемогти! «АТБ» розпочинає новий проєкт підтримки українських захисників і медиків
- Соки від «Гадз» тепер продають в мережі супермаркетів АТБ
Не менш вражаючим рекордом можна назвати і показник працевлаштування. Адже сьогодні в «АТБ» працює понад 50 тисяч українців. Мережа сформувала унікальну систему роботи з кадрами, яка стала еталоном для багатьох інших торговельних підприємств. Співробітники, які обіймають адміністративні посади, та й усі, хто працює в «АТБ», отримали професійну підготовку в учбових центрах компанії. Такі центри діють у різних регіонах. По суті це справжня кузня кадрів для вітчизняної торгівлі. Тут навчають новачків, тут підвищують кваліфікацію досвідчені співробітники. Теоретичне навчання поєднується із практичними заняттями. «Це та школа, яка виховує кращих працівників, прищеплюючи їм не тільки корпоративні стандарти «АТБ», але й стандарти європейської цивілізованої роздрібної торгівлі. Це дозволяє нам бути першими і розвивати всю галузь», – зазначає Наталія Шаповалова.
Про розвиток галузі експерт каже щиру правду. Мешканці Тернополя мали можливість переконатися в цьому: поява маркетів мережі в нашому місті змусила конкурентів і сервіс поліпшити, і асортимент розширити, і цінову політику переглянути (на користь покупців, безумовно). Націленість колективу «АТБ» на результат, розвиток професійних якостей, дотримання корпоративних норм і високий рівень відповідальності кожного співробітника сприяють виконанню місії підприємства. А свою місію компанія «АТБ» бачить у тому, щоб не тільки забезпечувати населення України якісними продуктами харчування та непродовольчими товарами першої необхідності за мінімальними цінами, але й удосконалювати вітчизняну торгівлю.