Вітчизняна роздрібна торгівля, як твердять експерти, дещо знизила темпи свого розвитку. Утім, загальна статистика не стосується окремих представників галузі. Ба більше. Лідери сегменту продовжують нарощувати свою діяльність за всіма показниками. Яскравим прикладом цієї тенденції є мережа «АТБ». У Тернополі вона представлена чотирма магазинами, але по всій країні компанія має близько 980 власних торговельних підприємств. І це майже на сотню більше, ніж у грудні минулого року.
Кількість маркетів – це не єдине досягнення компанії. Адже впродовж усього року тривав процес модернізації. Ідеться про перетворення вже наявних торговельних точок у сучасні магазини, які в народі через свій оригінальний дизайн отримали назву «чорні АТБ». Насправді оновлення полягало не просто в перефарбуванні приміщень і торгового устаткування, але й у зміні самого підходу. У модернізованих магазинах упроваджені провідні рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва та енергозбереження. Це і холодильне обладнання останнього покоління, і новітня система LED-освітлення, і сучасні системи утеплення, опалення та рекуперації енергії. До того ж такі маркети мають чимало додаткових відділів, які припали до душі покупцям. Залежно від конкретної торгової точки це може бути і власна випічка, і фреш-бари, і кав’ярня. Інакше кажучи, модернізація для самої мережі означає кардинальну переробку всього магазину. За складністю завдання й обсягами інвестицій це не менші витрати, ніж відкриття нового маркету, як то кажуть, «з нуля». Відповідно, до тієї майже сотні нових магазинів, які з’явилися у 2018 р., можна сміливо додавати десятки модернізованих «АТБ».
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Утім, крім розширення географії, компанія може похвалитися збільшенням інших показників: від товарообігу до сплати податків у бюджети різних рівнів. Це, у свою чергу, дозволило наростити ще й обсяги соціальних програм, які реалізуються підприємством. Ідеться про підтримку армії, закупівлю обладнання для дитячих медичних закладів, адресну допомогу українцям, які потрапили у складні життєві обставини.
Особливу увагу сама мережа приділяє безперервній роботі над вихованням власних кадрів. Щорічний показник кількості нових робочих місць в «АТБ» доходить до 7 тис. осіб. Завдяки цьому нині колектив підприємства вже перевищує 50 тис. працівників. Їхнім навчанням і професійним розвитком займаються власні навчальні центри, діяльність яких також розширюється з кожним роком.
Сукупно по країні щодня в магазинах мережі здійснюють свої покупки понад 3,5 млн українців. Тут також можна простежити динамічне зростання показників, адже в минулому грудні йшлося про 3 млн осіб. Це означає, що за 12 місяців кількість клієнтів «АТБ» зросла на шосту частину. У компанії розраховують, що збережуть такі темпи приросту в усіх напрямах і в 2019 р. Інакше кажучи, мережа вкотре зможе побити свої ж рекорди та зміцнитися на позиції абсолютного лідера галузі. А лідер, як відомо, завжди веде за собою всіх інших. Відповідно, можна розраховувати, що вітчизняна торгівля вийде на новий рівень свого розвитку.