РАЦС європейського зразка презентували сьогодні, 11 грудня, в обласному центрі. Працюватиме він на вулиці Грушевського, 8 в приміщенні Тернопільської обласної ради.
«Без бюрократії, черг та повторних відвідувань» – так охарактеризувала центр надання послуг за новим стандартом перший заступник Міністра юстиції України Олена Сукманова.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
«Пригадаємо, як подібні заклади працювали ще кілька років тому – це скрізь зачинені двері, темні коридори, черги, відсутність місць для очікування та жодної інформації про те, наскільки завантажені роботою працівники… Сьогоднішні РАЦСи нового покоління — це відкритість та прозорість. Відвідувачі можуть бачити, як співробітники працюють і що працюють вони саме для них. Електронний термінал надання послуг допомагає уникнути черг, тож якісна й доступна послуга надається за 5 хвилин», — зазначила Олена Сукманова і особисто продемонструвала роботу нового сервісу.
Також участь в урочистому відкритті «Open Space» взяло керівництво області на чолі з головою облдержадміністрації Степаном Барною, його заступником Ігорем Вонсом та головою облради Віктором Овчаруком.
«Впродовж останніх 11-ти місяців у Тернополі одружилися 2,5 тисячі громадян й народилися понад 3 тисячі дітей. Це дає нам можливість і мотивацію створити комфортні умови для отримання якісних послуг, що надаватимуться у приміщенні обласної ради та облдержадміністрації. До слова, ми активно продовжуємо працювати у напрямку розширення спектру адміністративних послуг. Впродовж останніх чотирьох років створено 17 районних ЦНАПів, з яких чотири — в містах обласного значення. Крім того, відповідна робота ведеться й у територіальних громадах області», — зазначив Степан Барна.
В рамках «Open Space» мешканці Тернопільщини зможуть отримувати усі послуги, що надають відділи ДРАЦС. Серед них: отримання свідоцтва про народження, шлюб або ж його розірвання, свідоцтва про зміну імені, повторні свідоцтва та витяги з Державного реєстру актів цивільного стану. Важливо, що за ці послуги громадяни зможуть розраховуватися банківсько карткою безпосередньо на місці.