Міжнародна IT-компанія Astound Commerce планує відкриття офісу в Тернополі. Компанія працює у сфері електронної комерції для світових брендів. Серед клієнтів компанії – Adidas, L’Oreal, Under Armour, Mothercare Jimmy Choo, Lacoste, Versace та інші. Для відкриття нового офісу компанія наразі збирає команду.
У рамках пошуку команди для тернопільського офісу, Astound Commerce організовує безкоштовну дводенну подію – E-commerce Fusion Meetup, що відбудеться 12 та 13 листопада. Реєстрація на мітап триватиме до 5 листопада включно за посиланням: astnd.co/2CRKJ0f. Кількість місць обмежена, тому поспішайте зареєструватися заздалегідь.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Участь у події насамперед буде цікавою для спеціалістів рівня Middle+ та вище з Web-, Java-, PHP, JavaScript-, Magento- та Salesforce-розробки, QA, UX/UI, Visual-дизайну та Frontend-розробки, бізнес-аналітиків.
«Насправді E-commerce Fusion Meetup – це не лише про технології та створення рішень для електронної комерції. Це також можливість приєднатися до команди Astound Commerce у новому офісі компанії в Тернополі, адже ми нарощуємо оберти замовлень з розробки і потребуємо більше професіоналів. На заході учасники дізнаються і про стратегічні плани розвитку компанії та умови залучення фахівців на новій локації, – розповіда Дар’я Горніцька, генеральний директор Astound Commerce Україна. – Безперечно, захід буде корисним як для професійного розвитку, так і особистих інтересів, розширення контактів та нетворкінгу».
У рамках мітапу експерти презентують власний досвід за такими темами: «Як ми змінюємо e-commerce глобально», «Frontend здорової людини», «Мистецтво інженерної творчості», «Веб-розробка в Astound Commerce: світлі сторони та не дуже», «Requirements happen», «Пастки мислення в тестуванні», «Роль Project Manager у проекті», «Як Astound розвиває і мотивує команди» та інші.
«Наша компанія вже понад 18 років працює на ринку електронної комерції і забезпечує повний цикл послуг: від оцінки, планування, дизайну, розробки та підтримки e-commerce рішень до їх просування та аналітики. Специфіка роботи з retail-сегментом та унікальна експертиза команди допомагають світовим брендам стати більш успішними в онлайн-середовищі. Останні роки еволюція технологій значно прискорилася, тож важливо бути в тренді всіх ІТ-новинок, знати та вміти більше, ніж того потребує проект», – розповів один зі спікерів мітапу та експертів Astound Commerce.
Окремо учасники мітапу зможуть поспілкуватися з менеджерами функціональних напрямів компанії (Web Development, Frontend, QA, UX/UI та Visual Design), з HR-спеціалістами; дізнатися більше про технології та інструменти, з якими працює компанія. Також відвідувачі події матимуть нагоду дізнатися про кар’єрні можливості, зокрема і в рамках відкриття нового офісу в Тернополі.
Окрім цього, упродовж мітапу учасники зможуть отримати сувеніри (рюкзаки, термочашки та ін.) на згадку про E-commerce Fusion Meetup та взяти участь у розіграші цінного подарунка. Опісля події відбудеться неформальна частина – afterparty, на якому в більш невимушеній атмосфері можна поспілкуватися з експертами Astound Commerce та іншими відвідувачами події.
Дата: 12-13 листопада 2018 року
Реєстрація: з 16:30 до 17:00.
Початок мітапу: 17:00
Місце проведення: деталі будуть повідомлені зареєстрованим учасникам.
Детальніше про подію у Facebook: astnd.co/trn
Довідка. Компанія Astound Commerce – міжнародна IT-компанія, що забезпечує повний цикл E-commerce послуг. На сьогодні компанія реалізувала більше 1000 проектів електронної комерції для всесвітньо відомих брендів, cеред яких: Adidas, L’Oreal, Under Armour, Jimmy Choo, Lacoste, Versace та ін. Astound Commerce заснована в 2000 році в Сан-Франциско та нараховує сім центрів розробки по всьому світу. Компанія активно розвивається на території України та має офіси у Києві, Вінниці, Ужгороді і Чернігові.