Близько 4 тисяч гривень втратила мешканка Борщова, повіривши аферистам. Жінка сама не зрозуміла, як поспілкувавшись з псевдобанкіром втратила близько 4 000 гривень. За допомогою звернулась до поліцейських.
Схема афери вже застріла, але все таки дієва. Власнику кредитної картки приходить повідомлення на телефон, що картка заблокована. Для її розблокування пропонується зробити зворотний дзвінок оператору фінансової установи за вказаною в смс номером.
Перегляньте також:
- Підприємці з Тернопільщини підозрюються у переправі чоловіків закордон
- Друге місце в Україні: ТНПУ лідирує за працевлаштуванням
При телефонному дзвінку шахрай представляється співробітником банку і просить дати секретну інформацію: номер з пластику, кодове слово і цифри пін-коду, нібито для розблокування. За допомогою цих даних аферист без труднощів здійснює транзакції з карткового рахунку.
Правоохоронці рядять:
– Ніколи не надавати інформацію про свої карти третім особам, навіть якщо вони звертаються до вас від імені банку;
– Зберігати ПІН-код, логін та пароль від клієнт-банку в недоступному для інших місці й нікому їх не називайте;
– Бути пильним, якщо вам приходять SMS невідомого авторства із проханням відправити отриманий код або дивний набір команд на інший номер;
– При оплаті покупок в інтернеті необхідно вказувати тільки номер карти, термін дії та CVV2-код. Заради безпеки ніколи не передавайте код CVV2 вашої карти стороннім!