За що боролися, на те й напоролися. Три дні облоги Верховної Ради і результат не забарився. У п’ятницю нардепи за лічені хвилини до відпустки зробили перший крок до легалізації автівок із закордону.
Власники автівок на єврономерах, можна сказати жили під стінами установчої будівлі. Від ранку, 11 липня, десятки водіїв з автомобілями на іноземній реєстрації мітингували в урядовому кварталі Києва. Вони вимагали голосування за законопроекти про розмитнення “євроблях”, А ввечері, 12 липня, протестувальники заблокували на Інститутській автомобіль нардепа Павла Пинзеника.
Перегляньте також:
- Куроган Тип 95. Забутий японець, або перший у світі “джип”
- За закон про «дрова» проголосували усі нардепи від Тернопільщини
265 народних обранців у першому читанні проголосували за проект закону №8487 щодо зниження вартості розмитнення автомобілів на єврономерах (проект закону 8487 вносить зміни до Податкового кодексу щодо оподаткування акцизом легкових авто).
Як працюватиме закон в дії? Наприклад, сума акцизного розмитнення автомобіля якому приміром 5 років із двигуном в два літри коштуватиме 500 євро, а акциз за 10 річну машину із двигуном 1.6 вийде 1200 євро.
Остаточно ухвалити закон щодо зниження вартості розмитнення автомобілів на єврономерах планують у вересні . Поки нардепи у відпустці, а рішення «літає» у повітрі.
Фото 24 каналу
Добре, що прийняли у першому читання, далі будемо їх “дожимати”, – розповідає Богдан, власник євробляхи.
Звичайно, не то що хотілося, але хоч певний результат уже є , – розповідає Дмитро, власник євробляхи.
До слова, в Україні мода на євробляхи набирає обертів. Кожен п’ятий автомобіль на іноземних номерах. Приміром, на Закарпатті найпопулярніші словацькі, чеські, литовські автомобілі. На Рівненщині у свою чергу – польські, німецькі і т.д. На жаль не завжди водії таких автівок добросовісні . Трапляються кермувальники недосвічені, інколи без посвідчення, а деколи взагалі повидитися на автошляхах не вміють. А притягнути до відповідальності їх вкрай важко, або взагалі неможливо, якщо водій скоївши ДТП втік із місця пригоди. А машина зареєстрована на людину закордоном, яка можливо і померла.
Кожен 5-6 автомобіль на іноземних номер і вони на жаль, через прогалину у законодавстві стали доступними не завжди добросовісним водіям , на жаль прикро, коли притягуєш їх до відповідальності вони не завжди можуть понести те суворе покарання, а вирішити – це може тільки Верховна Рада , яка є виконавчим органом , зазвичай у них автомобілі зареєстровані на людей які можливо і померли , – Сергій Мерчук керівник Управління патрульної поліції Рівненщини
Тому, крім потурань водіям автоблях, нардепам варто подумати і про безпеку своїх громадян. Зниження вартості розмитнення автомобілів на єврономерах добре та варто враховувати , хто може придбати такий автомобіль і чим це може закінчитися. Інколи навіть людським життям.