Компанія «АТБ» нещодавно почала розвивати свою діяльність на Тернопільщині, проте решта українців знає її вже більше ніж два десятки років. За цей час вона не тільки здобула прихильність мільйонів співвітчизників, але й побудувала величезну мережу з 954 магазинів у 247 населених пунктах України. Такий стрімкий розвиток активізував недоброзичливців, що намагаються дискредитувати компанію.
«З 2014 року наша компанія зазнає постійних інформаційних атак, мета яких полягає в завданні шкоди діловій репутації підприємства. Публікують недостовірні чи вигадані інформаційні «бомби» з негативним змістом», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». Як приклади таких провокацій вона наводить звинувачення у зв’язках із терористами ДНР і ЛНР, у тиску на своїх співробітників, вигадки про торгівлю неякісною продукцією тощо. Звісно, фактів чи доказів у цих публікаціях немає.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Приміром, проаналізуємо чутки про нібито наявність контактів із сепаратистами. Подібні вигадки не тільки голослівні, але й перевертають реальну картину з ніг на голову. Адже «АТБ» не просто не контактує з ними, але й мало величезні збитки через свавілля на окупованих територіях. «Наша корпорація в результаті бойових дій на сході України втратила 152 магазини і розподільчий центр. Збитки в ОРДЛО від «націоналізації» сепаратистами, від обстрілів магазинів, від крадіжок майна і коштів, від угону транспорту та руйнування нерухомості перевищують 7 млрд грн.», – підкреслює Наталія Шаповалова.
До того ж компанія своїми діями неодноразово підтвердила статус патріотично орієнтованого та соціально відповідального бізнесу. Вона активно підтримує наших військовиків. Так, у партнерстві з благодійним фондом «Елеос-Україна» «АТБ» реалізує проект «Не чужі долі». Йдеться про адресну гуманітарну допомогу родинам українських воїнів, які втратили в АТО годувальника чи опинилися у скрутному становищі. «Вже більше року ми разом підтримуємо багатодітні сім’ї та сім’ї, що втратили годувальника на війні», – розповідає Наталія Гейман, регіональний директор мережі «Елеос-Україна» у Дніпропетровській області, керівник «Елеос-Дніпро». Цим діяльність торговельної мережі в даному напрямку не обмежується. Минулого року вона профінансувала на 20 млн грн. низку проектів допомоги українській армії, родинам воїнів АТО, біженцям, дітям, що мешкають у «сірій» зоні, тощо.
Інформаційні атаки, темою котрих є нібито низька якість товарів у мережі, не витримують критики. Галузеві експерти підтвердять, що «АТБ» має найжорсткішу систему контролю безпеки та якості продукції в Україні. Тож поки недоброзичливці поширюють неправдиву інформацію, 45-тисячний колектив мережі продовжує працювати та розвивати вітчизняну економіку. І працювати гарно, адже за минулий рік до бюджетів різних рівнів компанія перерахувала податків і зборів на 6,58 млрд грн.
Розуміючи своє значення і для простих українців, які мають змогу купувати якісні товари за доступними цінами, і для всієї галузі вітчизняної економіки, компанія має намір боротися з кривдниками. «За двадцять п’ять років свого розвитку групі «АТБ» неодноразово доводилося відстоювати свою ділову репутацію і боротися за прийняття справедливих рішень у судах. Принципова позиція компанії – рішення будь-якого конфлікту має відбуватися виключно у правовому полі та у цивілізований спосіб», – зазначає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».