У Львівській міській раді пообіцяли врегулювати проблему із паркуванням у місті. Про це йшлося сьогодні, 15 червня, під час засідання виконавчого комітету Львівської міської ради, пише – Вголос.
Так, сьогодні голови міських районних адміністрацій доповіли Садовому про кількість квартир, автомобілів та паркомісць у деяких багатоповерхівках. До прикладу, на вулиці Залізничній,23 є 75 квартир, мешканці яких володіють 53 автомобілями. Біля даного будинку є лише 28 паркомісць. Схожа ситуація і на проспекті Червоної Калини,64. Там є 214 квартир, 80 автомобілів і лише 42 паркомісця.
Перегляньте також:
- Куроган Тип 95. Забутий японець, або перший у світі “джип”
- Що робити, якщо не працює інтернет: поради провайдерів у Львові
Садовий звинуватив власників автомобілів у тому, що вони створюють затори у місці, атому вони з цим щось робитиму.
«Враховуючи озвучену інформацію, потрібно приймати якісь рішення. Я розумію, що теперішні стандарти не враховують реальну ситуацію у місті. Нам потрібно чітко продумати рішення виконавчого комітету, яке б давало чітке співвідношення щодо кількості квартир та паркомісць», – заявив Садовий.
У відповідь на це член виконкому, бізнесмен Орест Печенко запропонував продавати квартиру одразу із парко місцем.
Читайте також
Натомість головний архітектор Львова Юліан Чаплінський заявив, що у Львові уже впроваджуються норми спрямовані на те, щоб зменшити у місті кількість автомобілів.
«Ми керуємось досвідом наших міст-партнерів та Концепції інтегрованого розвитку. Така проблема в Амстердамі була у 1975 році, коли автомобілі заполонили історичний ареал міста, місто стало некомфортним. Після війни набудували багато розв’язок, які зараз перетворені в громадські простори. Всі гроші вкладені в громадський транспорт та інфраструктуру. Ми підписали угоду з тими містами по співпраці, що ми йдемо таким же шляхом. Створення автомобільної інфраструктури приведе до колапсу, бо затори створюють не трамваї, а автомобілі. В інших містах це регулюють податком на автомобілі, законами про екологію. Деякі міста будуть забороняти дизельні автомобілі. Тому люди масово пересідають на велосипеди та громадський транспорт. Ми йдемо тим же шляхом – розвитком сталої мобільності», – сказав Чаплінський.