Українська вишиванка — унікальне явище культури, аналогів якому не існує у світі. Вже тисячі років вона виконує роль рукотворного оберега і є символом етнічної належності до українського народу.
Дванадцять років тому студенти із Чернівців започаткували традицію приходити на заняття у вишиванках. Згодом вона поширилась усіма регіонами України — набула національного статусу. Вже декілька років поспіль День вишиванки відзначають у всьому світі як символ солідарності українців. Третій четвер травня кожного року — це всесвітній день єднання українців та шанувальників унікального мистецтва з глибокою історією.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Відзначення Дня вишиванки стало традицією для співробітників великих українських компаній, що представлені у різних регіонах країни. Серед них і працівники національної мережі магазинів-дискаунтерів «АТБ», яка працює у Тернополі.
«Усе розмаїття української культури та безліч регіональних особливостей — це обличчя самої мережі «АТБ», яка єднає та представляє всю Україну. Наших торговельних закладів по всій країні — 944, це понад 35 тисяч співробітників у 22 областях країни. Відзначення Дня вишиванки — це вже і наша власна традиція в усіх регіонах присутності. Вона допомагає величезному колективу проявити свою унікальність, бути ближче до локальних громад і краще розуміти наших споживачів. А це понад три мільйони покупців щодня по всій країні», — розповіла Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
Як не існує двох однакових вишиванок ручної роботи, так само кожен український регіон по-своєму унікальний. Неповторними є стиль і спосіб вишивання прадавніх символів-оберегів — вони відображають особливість та історію кожного краю.
Останнім часом магазини мережі «АТБ» все частіше відкриваються у західних і південних регіонах України. На мапі «АТБ» з’явились такі міста, як Сокаль, Яворів, Борислав, Новояворівськ, Калуш, Тернопіль, Кам’янець-Подільський, Івано-Франківськ, Білгород-Дністровський, Немирів, Винники та багато інших. Робота мережі базується на найвищих європейських стандартах якості та обслуговування. Шанобливе ставлення та підтримка місцевої ідентичності — вагома складова діяльності національної мережі «АТБ».
Окрім підтримки регіональних і місцевих громадських і культурних заходів, «АТБ» орієнтується на співпрацю з місцевими виробниками та постачальниками. Мешканці Тернополя мають змогу придбати у мережі товари відомих місцевих виробників. Це допомагає «АТБ» скоротити транспортні та рекламні витрати, а для покупців вигідніше — мережа завжди пропонує товари за цінами, що на 10–15% нижчі від середньоринкових. Із понад 3 500 товарних позицій на полицях магазинів значна частина продукції — місцевого походження. У найближчих планах мережі магазинів «АТБ» також впровадження унікальних товарних маркувань, які будуть відображати специфіку Тернопільської області, де вироблено продукцію.
«Регіональна ідентичність — це те, що робить нас унікальними, але водночас і об’єднує. Тому мережа «АТБ» — а вона представлена у всіх регіонах країни, кожен з яких по-своєму унікальний — сприятиме обміну та знайомству з культурною спадщиною Тернопілля. Про неї матимуть змогу щоденно дізнаватися понад 3 мільйони наших покупців. У новому маркуванні для товарів ми будемо показувати та підкреслювати індивідуальні особливості кожного регіону», — розповіла Румянцева Ірина Станіславівна, директор з торгівлі Західного регіону ТОВ “АТБ-Маркет”.
Обираючи найбільшу національну мережу магазинів «АТБ», кожен покупець робить внесок у добробут власного регіону.
Ігор Акулов