У Тернополі безробітні говорили про бренди
У Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості відбулося засідання «Клубу Бізнес-Подій» на тему «Що таке бренд: точка зору психолога». Учасниками були усі бажаючі безробітні громадяни.
Провідний фахівець з профорієнтації Аліна Грицаєнко виступала спікером та презентувала своє бачення цієї теми.
«Бренди навколо нас – це подія, країна, місто, особистість. Купуючи їх, людина отримує не тільки товар, а й відчуття, емоції, переживання. Формування бренду – процес, до якого залучені професіонали, а також існують спеціальні брендбуки, де прописана вся інформація про бренд», – зазначила Аліна Грицаєнко.
Побудова персонального бренду це кропітка робота, яка займає чимало часу і починати усе треба з персонального аудиту. І як його зробити – спробував кожен бажаючий, що був присутній на засіданні.
Останні новини:
- На Тернопільщині оштрафували лікарку, яка продавала довідки ВЛК
- Історикиня та краєзнавиця Тетяна Федорів розповіла про всесвітньовідому письменницю, яка народилась в Збаражі
- Молодий водій з Тернопільщини потрапив у ДТП, де загинув чоловік
- У Тернополі працює Парк ліхтарів: світлові фігури просто неба