У Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості відбулося засідання «Клубу Бізнес-Подій» на тему «Що таке бренд: точка зору психолога». Учасниками були усі бажаючі безробітні громадяни.
Провідний фахівець з профорієнтації Аліна Грицаєнко виступала спікером та презентувала своє бачення цієї теми.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
«Бренди навколо нас – це подія, країна, місто, особистість. Купуючи їх, людина отримує не тільки товар, а й відчуття, емоції, переживання. Формування бренду – процес, до якого залучені професіонали, а також існують спеціальні брендбуки, де прописана вся інформація про бренд», – зазначила Аліна Грицаєнко.
Побудова персонального бренду це кропітка робота, яка займає чимало часу і починати усе треба з персонального аудиту. І як його зробити – спробував кожен бажаючий, що був присутній на засіданні.