Конкурс “Народний бренд -2017” проводиться вже втринадцямте, а “Опілля” стабільно отримує приз симпатій тернополян. Зокрема, у 2014 та 2015 роках корпорація вже отримувала “Народний бренд”.
Директор з маркетингу “Опілля” Володимир Гомівка висловив подяку тернополянам і працівникам підприємства.
Перегляньте також:
- Тернопільський музей отримав експонати що нагадують про боротьбу кримськотатарського народу
- В’ячеслав Негода став на бік Тернопільського мистецького коледжу ім. Соломії Крушельницької
“Нам дуже приємно, що цього року ми виграли цю номінацію “Народний бренд року”. Ми хочемо висловити від усього колективу пивоварні “Опілля” подяку усім нашим споживачам, всі хто голосували. Ми це надзвичайно сильно цінуємо. Ви обираєте справді якісний продукт. Також я би хотів подякувати усьому колективу пивоварні “Опілля” за сумлінну працю. Ви робите той продукт, який цінують у Тернополі і далеко за межами нашого краю. Спільно ж ми доводимо, що зроблене на Тернопільщині — це натуральне і якісне”, – зазначив у своєму коментарі Володимир Гомівка.
Варто зауважити, що протягом останніх років підприємство перетворилося в одного з найбільших платників податків Тернопільщини. Зокрема цього року до бюджету було сплачено 80 млн.грн. “Опілля” бере активну участь у підтримці різного роду громадських та суспільних проектів.
Основою ж успіху на підприємстві вважають поєднання української традиції виробляти натуральний продукт з натуральної сировини, дотримання європейських стандартів якості та збереження класичної технології виробництва пива.
“Наше виробництво пива ґрунтується давніх, живих традиціях виробляти натуральний продукт. Але робимо це у зовсім з інших масштабах. Ми віримо в те, що в Україні і світі споживач повертатиметься до натурального, природного, а продукти вироблені за класичними технологіями, без різного роду “штучних прискорень”, набиратимуть дедалі більшу популярність. На “Опіллі” свідомо пішли на більш тривалі технологічні цикли і більші затрати пов’язані з вкладеннями у виробництво заради збереження класичних методів пивоваріння. На сьогодні “Опілля” це одне з небагатьох підприємств, де немає невластивих для виробництва пива додатків таких, як “мальтозна патока”. Пиво «Опілля», народжується у старовинних підвалах при сталих температурах. “Опілля” використовує класичну технологію роздільного бродіння, доброджування та дозрівання. Це вимагає більше часу, матеріальних затрат та дотримання технологічної дисципліни, але зберігає натуральність смаку пива. Виробництво збільшується за рахунок розширення, а не за рахунок погіршення якості. Ми поважаємо споживача, який має право на натуральну якість”, – зазначив у коментарі директор з маркетингу “Опілля” Володимир Гомівка.