У міській раді повідомили важливу інформацію для тернополян
У відповідності з пунктом 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та надання їм жилих приміщень…», щорічно в період з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку, – пише Файне місто.
Для поновлення облікових даних, особам, які перебувають на обліку, необхідно подати в відділ квартирного обліку та нерухомості міської ради (вул. Листопадова, 6, кабінет 24) наступні документи:
1. Довідка Ф-3 з ЖЕКУ.
2. Довідки з місця роботи на дорослих членів сім’ї.
3. Довідки з Тернопільського міського бюро технічної інвентаризації про наявність зареєстрованого права власності щодо всіх зареєстрованих.
Графік роботи та прийому громадян:
Понеділок – четвер: 8:00–17:15, п’ятниця: 8:00-16:00;
Обідня перерва: 13:00–14:00.
Останні новини:
- Засуджені за держзраду брати з Тернопільщини хочуть виїхати до росії
- Обіцяв втечу за кордон за 14 тисяч доларів: на Тернопільщині завершили розслідування шахрайства
- Пенсіонер із Тернополя втратив понад мільйон гривень через фейкову інвестиційну платформу
- До 100-річчя Петра Медведика: людина, яка зберігала пам’ять Тернопільщини