Поява тріщини у місці стику двох ділянок на дамбі є передбачуваною. Про це розповідає директор ТОВ «Тернопіль Мостобуд» Юрій Левкович. За його словами, якраз у цьому місці знаходиться деформаційний шов і тріщина перейшла від бетону до асфальту.
– Тріщина, яка виникла у місці стику двох ділянок, є передбачуваною і нічого страшного у її появі немає. Це не проблема, а абсолютно закономірне явище. Тріщина виникла тому, що саме в цьому місці під асфальтом знаходиться деформаційний шов, тому тріщина перейшла від бетону до асфальту, – каже Юрій Левкович. – Влітку, при вищих температурах зовнішнього повітря, асфальт легше розширявся, тому цього не було видно, зараз же, при зниженні температури, тріщина проявилася зовні.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Експерт пояснює, що коли буде вкладений верхній шар асфальтобетону, то тріщина буде врегульована: у верхньому шарі асфальтобетону буде зроблений спеціальний проріз. Його заповнять спеціальною пластичною мастикою, яка дасть можливість рухомості і тріщини просто не буде видно. Отже, наступного року, коли по всій протяжності дамби влаштують верхній шар асфальтобетону, тріщини у цьому місці не буде.
Юрій Левкович зазначив, що найближчим часом будуть проведені роботи із консервування шва бітумною мастикою для уникнення потрапляння в нього вологи, пише сайт komun.te.ua.