Серед фестивалів у місті найбільше – гастрономічних. Часто вони переростають в алкомарафони, визнають місцеві жителі. Натомість місту бракує справді розвиваючих заходів, на яких можна було б культурно провести час, – повідомляє В Курсі.
Десятки фестивалів, які щороку проходять в Тернополі, люди сприймають неоднозначно. Для когось вони – чудовий варіант насиченого відпочину, для інших – нецікаве масове розпивання спиртних напоїв чи збір молоді за інтересами.
Перегляньте також:
- Друге місце в Україні: ТНПУ лідирує за працевлаштуванням
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
Про те, скільки заходів ще заплановано до кінця поточного року, на які сюрпризи нам варто чекати, говорили під час ефіру, пише 20 хвилин. Гість онлайн-чату – начальник управління стратегічного розвитку міськради Юрій Дейнека розповів і про те, скільки втратило та заробило місто на проведенні фестивалів.
– Тернопіль поставив собі за мету зробити туризм одним із суттєвих важелів наповнення міського бюджету, – говорить він. – Звичайно, що досягнути таких показників, як є у великих містах, приміром, у Львові, нам важко. Оскільки туризм у Тернополі був слабо розвинений, лише упродовж останніх років ситуація покращується. Тішить те, що Тернопіль таки стає культурним, спортивним та мистецьким центром України.
Юрій Дейнека визнає, що в організації та проведенні фестивалів є чимало недоліків. Адже великого європейського досвіду у проведенні таких заходів світового класу Тернопіль не має. Однак щороку фестивалі стають все кращими і кращими.
– Якщо ще років три тому, ми мали в області 10-15 фестивалів, то в цьому році міська рада запланувала 32 фестивалі, – продовжує він. – Станом на 1 вересня, у місті вже відбулося 23. Більшість із заходів є великими, не місцевого, а національного і навіть міжнародного значення.
Начальник управління стратегічного розвитку розповідає, що туризм у місті представлений трьома нішами: ресторатори, готельєри і турфірми. Він наголошує, що більшість фестивалів у Тернополі справді мають гастрономічний характер. І на це є об’єктивні причини.
– Ресторатори єдині змогли об’єднатися, інтегрувати свої зусилля, щоб показати на всю Україну, що в Тернополі вдало функціонує сфера харчування та гостювання, – каже він. – Цьогоріч мали щонайменше чотири заходи, які проходили під загальним брендом «Галицька дефіляда». Самі ж свята були тематичними – «Коропфест» чи як планується у вересні – «Свято сала та самогону». Це і фестивалі, які вже мають своє насичення та наповнення.
Відповідаючи на питання, чому Тернопіль знаний лише гастрономією. Юрій Дейнека додає, що міська рада пробувала об’єднати туристичних операторів, а також готельєрів. Проте спроби виявилися марними.
– У Тернополі дуже гарно розвивається музичний напрям. Фестиваль «Файне місто» – яскравий приклад цього, – акцентує він. – Саме цей захід продемонстрував, що Тернопіль є прекрасним центром музичної індустрії. «Файне зимове містечко» – чудовий спортивний захід, де відпочивали тернополяни. Для цього зробили ковзанку на Театральному майдані. Ми змогли провести чудовий фестиваль у розвитку кіномистецтва – «Кінохвилька» та «Кіновулиця», які залучають тернопільську дітвору до створення фільмів та анімацій.