Клуб бізнес-подій, що діє у Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості, у черговий раз запросив представників місцевого бізнесу на цікаве засідання «Як збільшити прибутки у 2 рази за короткий термін за допомогою соціальних мереж: особливості урахування цільової аудиторії».
Спеціально запрошеним гостем клубу цього разу був приватний підприємець Дмитро Магдич, сфера діяльності якого – допомога у легалізації в Європі.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Він поділився своїм досвідом, як можна оптимізувати свій бізнес, використовуючи деякі «фішки».
Ось кілька його порад:
– сезонного бізнесу НЕМАЄ. Є завжди люди, яких цікавлять послуги та товари вашої сфери діяльності (доказом є статистичні дані запитів у системі Google);
– проаналізуйте, яка реклама дає вам найбільший потік клієнтів;
– вивчіть вашого «золотого клієнта» та візьміть це за основу у роботі з майбутніми клієнтами;
– усі «сидять» у соціальних мережах, то чому інформація про ваші послуги і товари ще не там?;
– біля кожного працівника посадіть практиканта: це стимулює і ви будете мати можливість вибрати кращих;
– проаналізуйте ваш ROI.
«Зміни починаються з кожного з нас, варто «викидати» з свого життя «пожирачів» часу і впускати на їх місце щось нове позитивніше», – каже Дмитро Магдич.