Тернопільські випускники мають шанс
Так, з 15 липня 2017 року абітурієнти можуть подати заяву та документи в паперовій формі, якщо в присутності представника приймальної комісії ВНЗ буде перевірена неможливість створення електронного кабінету. За результатами робочого дня приймальна комісія вишу має надсилати до ДП «Інфоресурс» таблицю встановленого зразка з даними вступників.
Відповідний лист МОН було розіслано керівникам усіх вищих навчальних закладів України.
Читайте також
Рішення було ухвалено, насамперед, для того, щоб заяви встигли подати ті вступники, які вже зараз мають проходити творчі конкурси. Адже через запровадженням нового програмного забезпечення з посиленими вимогами до ідентифікації вступників наразі трапляються окремі випадки відмови в реєстрації електронних кабінетів, пов’язані з розбіжностями в реєстраційних даних.
Водночас підкреслюємо, що можливість подання паперових заяв поширюється лише на тих вступників, які через певні неспівпавдіння в системі не можуть зареєструвати електронні кабінети. Якщо ж кабінет уже успішно створено, але є проблеми з подачею заяв, необхідно звернутися до сервісу підтримки з питань реєстрації (044) 239-86-18, (095) 281-13-54, (067) 551-24-74, (093) 342-38-63.
Також отримати он-лайн консультацію з проблемних питань можна надіславши повідомлення на адреси: ez@inforesurs.gov.ua та/або vstup_2017@mon.gov.ua.
Останні новини:
- Постійні комісії Тернопільської обласної ради: ефективні рішення для підтримки громад та розвитку регіону
- У центрі Тернополя п’яний водій порушував правила і заробив чотири протоколи
- Комуналка – лідер витрат: як українці використовують “зимову тисячу”
- Кохання зі школи та скромна муза: що відомо про дружин Степана Гіги, які трималися в тіні