Нещодавно в Тернопільському національному економічному університеті відбувся захист кандидатської дисертації на тему «Формування інтегрованих маркетингових комунікацій глобальних компаній мережевого маркетингу», яку підготував, яку підготував підприємець і віце-президент Міжнародної торгової палати ICC Ukraine Тарас Демкура. Ця наукова праця є першою в Україні, в якій ретельно досліджується і аналізується розвиток, переваги і перспективи бізнесу прямого продажу. Члени спеціалізованої вченої ради у складі понад 21 професора, доктора наук зі всієї України одностайно проголосували за присвоєння Тарасу Демкурі звання кандидата економічних наук.
Перегляньте також:
- На Донеччині загинув тернополянин Микола Головенко
- Графік вимкнення світла на Тернопільщині на 22 листопада
Науковим керівником роботи була доктор економічних наук, професор Олена Сохацька, яка в своєму виступі зазначила, що дисертація надзвичайно актуальна і виконана на високо професійному рівні. За її словами, у ній надані рекомендації для внесення змін до Закону України «Про торгівлю» та запровадження терміну «мережевий маркетинг», розроблено модульно-імітаційну модель формування мережевих компаній, визначено напрямки вдосконалення їх комунікативної діяльності.
Окрім того, Тарас Демкура працює над виданням підручника «Прямий продаж» для вищих навчальних закладів у співавторстві з іншими науковцями, який невдовзі побачить світ у партнерстві з Асоціацією прямого продажу України. Цей підручник буде презентовано по всій Україні. Потрібно сказати, що це якісне і практичне видання для всіх, хто прагне зрозуміти основи та сутність індустрії мережевого маркетингу та побачити його перспективи.
Потрібно сказати, що для Тараса Демкури – це не тільки результат та підсумок 20-річного досвіду у бізнесі прямого продажу, який ліг в основу дисертаційної роботи, але, насамперед, добрий приклад поєднання науки та практики.
На цьому наголосив і ректор ТНЕУ Андрій Крисоватий. «Це гідний і рідкісний приклад того, коли, реалізувавши себе у бізнесі, людина захистила кандидатську дисертацію, поєднавши практичний досвід і науку», – наголосив ректор.
Доктор економічних наук, професор Олег Швиданенко звернув увагу, що «система маркетингових комунікацій MLM-компаній в цілому відповідає сучасним трендам розвитку та є результативною, що виявляється в розповсюдженні MLM-компаній у глобальному середовищі, темпах поширення та залучення до співпраці дистриб’юторів, а також стійкій тенденції до зростання їх кількості».
Офіційний опонент з Рівного – доктор економічних наук Ольга Сазонець сказала, що «важливо, що для створення сприятливих умов функціонування MLM-компаній в Україні та стимулювання розвитку українських MLM-компаній запропоновано програму комунікативних заходів на рівні державних та місцевих органів влади щодо підтримки та популяризації підприємництва в Україні. У програмі комунікацій для різних органів влади пропонується включити три самостійних блоки, зокрема, просування ідеї самозайнятості та підприємництва; формування позитивного іміджу зарубіжних MLM-компаній, що уже працюють в Україні; сприяння розвитку вітчизняних компаній мережевого маркетингу».
Загалом науковці дали високу оцінку виконаній роботі та визнали іі актуальність.
Усіх зацікавлених у проведенні презентацій в своїх регіонах з залученням провідних експертів прохання звертатися за адресою: tdemkura@gmail.com