Тема чесної журналістики вже набила оскомину. Кожен день з’являються чергові викривальні матеріали про “маніпуляції та джинсу”. Між тим саме “джинса” у теперішніх умовах чи не єдине джерело доходу для незалежних ЗМІ.
Нещодавно потрапило на очі “відкрите звернення” журналістів. Суть звернення, якщо коротко, “чітко розмежовувати замовні публікації” ну і вимога зупинити “інформаційні війни” місцевого масштабу.
Перегляньте також:
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
- Парламент затвердив кошторис Верховної Ради на 2025 рік – на одного депутата витрачатимуть 2,28 млн грн на рік
Все було б ок. Але треба визнати правду. Більшість із тих, хто підписався під зверненням працюють на медіа, які живуть з “джинси”.
В даному випадку “джинса” – це рекламний матеріал, який розміщується без позначки “реклама”. Тож це та подібні звернення можна було б назвати не інакше, як: “Бджоли виступили проти меду”.
Які варіанти, якщо б не було “джинси”? Напевно один – лягати під якогось “дядька”, який і буде задавати інформаційну політику. А так, поки є “джинса” зберігається хоч якась можливість порівнювати різні думки. Це і є свобода слова. Хоча у доволі таки примітивному спотвореному вигляді.