Двоє тернополян втратили кошти, бо повірили, що до них телефонують з банку. 52-річна тернополянка позбулася двох тисяч гривень, а 61-річний житель обласного центру – майже трьох. Обоє потерпілих повідомили реквізити рахунків невідомому, який представився працівником «Ощадбанку».
Правоохоронці просять краян бути більш обачними. Запам’ятайте: оператори центрів обслуговування банківських установ ніколи не телефонуватимуть першими. Вони можуть поставити вам уточнюючі запитання, якщо Ви замовили послугу Callback (дзвінок із банку). Але навіть у таких випадках ніколи не проситимуть назвати ПІН-код картки або CVV2, а також пароль, що надходить в SMS.
Перегляньте також:
- Профілактика інсульту: рекомендації тернопільських медиків
- Переможцю – особливий приз від «Опілля»: компанія стала партнером турніру з єдиноборства
За матеріалами ГУ Національної поліції України в Тернопільській області