Туристична асоціація Тернопілля увійшла до складу Національної туристичної організації

Опубліковано:
9 Грудня, 2016 о 20:13

Нещодавно в Кабінеті Міністрів України відбулося довгоочікувані установчі збори засновників Національної туристичної організації України (НТО). Відкрив цей захід перший віце-прем’єр-міністр – Міністр економічного розвитку та торгівлі Степан Кубів. В установчих зборах взяли участь туристичні асоціації Києва. Одеси, Львова, Херсону, Миколаєва, Тернополя і Харкова. До складу національної туристичної організації увійшла Туристична асоціація Тернопілля, яка активно діє упродовж року в нашому краї.



Окрім того, створення такого об’єднання підтримали галузеві асоціації та організації – Федерація працедавців санітарно-курортних та оздоровчих закладів, Всеукраїнська профспілка працівників туристичної галузі, Національний комітет Міжнародної торгової палати ICC Ukraine, Асоціація екологічного та активного туризму, Kyiv Convention & Visitors Bureau, Всеукраїнська асоціація гідів і екскурсоводів, Укрзовніштранс. Від освітян свою підтримку висловили представники Київського національного торгово-економічного університету, Українського науково-дослідного інституту медичної реабілітації та курортології. У зборах взяли участь національні та міжнародні компанії, зокрема Укрзалізниця, Міжнародні авіалінії України, Amadeus, Visa, Google, InterContinental, GST Group, PLASKE, Premier Expo.

Під час червневої конференції Всесвітньої туристичної організації (ЮНВТО) з брендингу територій у Києві в присутності і за підтримки Генерального секретаря Талеба Ріфаї був підписаний меморандум між регіонами України про створення Національної туристичної організації, про що було відзначено в підсумковій резолюції конференції ЮНВТО з відповідними рекомендаціями для українського уряду щодо необхідності створення подібної організації, взявши до уваги міжнародний досвід.

Під час свого виступу директор Департаменту туризму і курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Іван Ліптуга зазначив. що його підрозділ у своїй діяльності використовує чотири ключові комунікаційні платформи. Зокрема:

1. Координаційна рада з питань туризму при Кабінеті Міністрів України, до якої входять профільні заступники міністрів та експертна спільнота.

2. Рада туристичних міст і регіонів, яка об’єднує керівників структурних підрозділів у місцевих органах влади, що відповідають за туризм.

3. Наукова рада з питань туризму, до якої входять керівники кафедр туризму і гостинності понад 50 вишів України.

4. Експертна рада з туризму при профільному комітеті Верховної Ради України.

За його словами, у цій парадигмі бракує лише одного компонента – структури консолідованого бізнесу туристичної галузі. «Так склалося, що Україна сміливо може претендувати на лідируючі позиції в світі з кількості зареєстрованих громадських організацій у туризмі – їх приблизно 300. Якщо уважно розглянути кожну з них, то очевидним постане те, що більшість цих організацій не в стані зібрати разом навіть найменшу кількість учасників, щоб вирішити спільні завдання у взаємостосунках з владою чи щодо просування своїх послуг на міжнародному ринку.

Причин тут багато і всі вони доволі прості – низька культура ведення бізнесу, нерозуміння цивілізованих систем консолідації ринку і банальні намагання перетягування ковдри конкурентними організаціями. Це в результаті руйнує довіру представників галузі до будь-яких ініціатив щодо об’єднання, а влада позбавляє важливої частини діалогу – бізнесу. Як наслідок ми маємо закономірний хаотичний броунівський рух малих частинок туристичної галузі і розсіювання цінної енергії та ресурсів», – додав Іван Ліптуга. 

Ініціатива створення Національної туристичної організації полягає в зміні усталеної практики, зменшення ентропії і приведення туристичного сектора до найзбалансованішої та стійкої моделі розвитку.

Ціль організації – створити постійно діючу мережу-платформу об’єднання регіональних, міських і галузевих туристичних організацій для підвищення якості національного туристичного продукту, розвитку системи професійних знань і підготовки фахівців, а також всього комплексу маркетингу туристичного бренду України на внутрішньому та глобальному ринках.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Тернопільщини
Коментарі





Інтерв'ю
«Spektr» – нове лице відомої стоматології
10:14, 17 Листопада, 2024

«Spektr» – нове лице відомої стоматології

ТОП новини тернопільщини: