Різка відмова від алкоголю скорочує життя
У результаті двадцятирічного дослідження американським ученим вдалося довести, що утримання від алкоголю знижує тривалість життя, – пише сайт Здоров’я в Україні та світі.
Команда фахівців з Університету Техасу в Остіні (University of Texas at Austin), під керівництвом Карла Холагана, змогла довести, що повне утримання від алкогольних напоїв дуже небезпечно для людини.
В експерименті брало участь близько 1800 чоловік у віці від 55 до 65 років. Вчені поділили їх на три групи: непитущих, ті, які знають міру і алкоголіків. Виявилося, що тривалість життя у тих, хто не вживав алкогольні напої зовсім, скоротилася більше. 69% із таких учасників пішли з життя до 65 років. Серед групи, які знали міру – 41%, а алкоголіки – 60%.
У дослідженні фахівці враховували хронічні захворювання, сімейний стан і соціальний статус. Враховувався і той факт, що алкоголь збільшує ризик нещасних випадків і захворювання різними хворобами, пов’язаними зі спиртним.
Вчені також виявили, що різка відмова від алкоголю є дуже небезпечною для організму, оскільки збільшується ризик ранньої смерті.
Спільно з іншими дослідженнями фахівці відзначили, що Молдавія – сама питуща країна в усьому світі, а Росія на четвертому місці.
Вчені прийшли до висновку, що в усьому треба знати міру. Спиртне в невеликій кількості розширює артерії, але не варто ним зловживати, оскільки можна серйозно зашкодити організму.
Результати опубліковані в журналі «Alcoholism Clinical and Experimental Research».
Останні новини:
- Троє молодих фахівців розпочали роботу в Тернопільській митниці
- Студент ЗУНУ Максим Лаврик увійшов до ТОП найкращих штовхальників ядра світу
- У дев’яти школах Тернопільської громади не відкриватимуть перші класи: що зміниться з 1 вересня
- У Теребовлі ремонтують 850 метрів міжнародної дороги М-19: що вже зробили