Останнім часом з’являється все більше пропозицій на ринку туристичних послуг. Активно розвивається не лише туризм закордон, а й по Україні. Також спостерігається зростання інтересу дослідників до історії вітчизняного туризму, в тому числі, перших його десятиліть.
Проект Lodomeria зацікавило питання як рекламували туризм на Тернопільщині в міжвоєнний період. Які фото розміщували в туристичних путівниках та проспектах? Що пропонували туристам з інших країн?
Перегляньте також:
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
- Парламент затвердив кошторис Верховної Ради на 2025 рік – на одного депутата витрачатимуть 2,28 млн грн на рік
В 1930-ті роки в більшості друкованої туристичної продукції про Тернопільщину писали як край сонця та винограду. Туристам пропонувались екскурсії по замках та відпочинок на природі.
Читайте також
В 1930-х роках сучасна Тернопільська область була в складі Тернопільського воєводства. В проспектах можна прочитати, що тоді Тернопільщину ділили на два краї, теплий і холодний. В теплому столицею були Заліщики, а в холодному Тернопіль.
Тернопільщина була у всіх туристичних проспектах, які рекламували розваги та подорожі по річках на каяках, особливо популярним для таких справ був Дністер. Туристам пропонувались не лише екскурсії по містах, а й по селах Тернопільщини, де гості краю могли побачити місцеве населення в колоритному народному одязі, доторкнутись до традицій та звичаїв.
Крім того зазначалось те, що дороги були в ідеальному стані, в кожному місті були готелі, ресторації, бензоколонки. В кожному із міст Тернопільщини був відділ Подільського туристично-краєзнавчого товариства, яке могло спланувати екскурсії туристам на любий смак.
Особливою популярністю користувалось свято-фестиваль «Збирання винограду в Заліщиках», яке орієнтовно відбувалось в другій декаді вересня.
Тетяна Яцечко-Блаженко