У соцмережах українці активно обговорюють логотип «Євробачення– 2017», який уже обрали для пісенного конкурсу. Люди обурюються, що на ньому кольори прапора країни-агресора, вважають, що логотип проросійський, дехто порівнює намисто із косою Юлії Тимошенко, а комусь це нагадує автомобільні шини.
Вкрай не сподобався логотип «Євробачення – 2017» і тернополянам:
Перегляньте також:
- Українська краса на службі перемоги: в Тернополі відбудеться благодійний захід «Традиції як тренд UA»
- Як потрапити в екіпаж танка “Leopard”
«Червоний, синій та білий – та це ж прямо в очі кидається – кольори прапора Росії. В Українського прапора що немає своїх кольорів, чи вони чимось гірші? Чому було не зробити навіть таке ж саме намисто, але жовто-блакитне? Мені зовсім не сподобалася ця ідея», – каже тернополянин Петро Гуківський.
«А чому намисто? Чому не ґердан, не український віночок, не елемент української вишивки? Навіщо нам ці «руські коралі»? Не знаю, хто ж там обирав той логотип, але таке враження, що люди без усілякого смаку, логіки та патріотичних почуттів», – наголошує тернополянка Уляна Волинець.
«Я вважаю, що це питання варто підняти і змінити цей проросійський логотип. До «Євробачення» ще є час, щоб обрати новий, красивий логотип, по якому можна було б відразу впізнати, що він український», – розповідає тернополянка Валентина Липка.
А найбільше люди обурюються тим, що у тендері на розробку логотипу «Євробачення – 2017» прийняла участь лише одна компанія і тендер відбувся.